Maleisie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frank Idsinga - WaarBenJij.nu Maleisie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Frank Idsinga - WaarBenJij.nu

Maleisie

Door: frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

10 Maart 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een zeer comfortabele vlucht (maar zonder slaap helaas) kwam ik aan op het vliegveld van Kuala lumpur. Het was hier halverwege de middag.

Mijn hostel was midden in het centrum maar de route was makkelijk te vinden. Het is toch wel even omschakelen. Van organisatorische perfectie in Nederland naar de altijd drukke, op het oog willekeurige handelende mensenmassa in Azie. Stoplichten die vrij geinterpreteerd worden. Overal kleine marktkraampjes en een sterke geur van uitlaatgassen.

Ik stapte mijn hostel binnen en bevond me plotseling in een oase van rust.
Het hostel was uitstekend. Ik kreeg een kamer en maakte al snel kennis met andere gasten.
De volgende dag ben ik op pad geweest naar de Batu Caves. Een hindoe tempel in een grot, met een gigantisch gouden standbeeld. Erg indrukwekkend.
De volgende dag met een man uit sri lanka een kokosnoot wezen drinken/eten. En met een jongen uit Wales naar de Chinese market geweest. Allemaal erg leuke ervaringen. De dag daarop naar het koninklijk paleis geweest en me toen opgemaakt voor mijn nachtvlucht naar Australie.

Maleisie was een prima begin van mijn reis.


  • 24 Maart 2014 - 21:58

    Rietje:

    Ha die Frank, Mooi begin! Geniet ervan. Ik blijf je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 08 Maart 2014
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 3324

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 08 Augustus 2014

Australia 2014

Landen bezocht: